Mieszkam w Ostrołęce

Aktualności

Zmiany w strukturze Urzędu Miejskiego

Od 21 czerwca zostaną wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Ostrołęce. W celu usystematyzowania obsługi obywateli opracowano nowy regulamin, który zakłada powołanie nowego referatu - spraw społecznych i mieszkaniowych. Z dotychczasowego wydziału gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i ochrony środowiska sprawy związane z dodatkami mieszkaniowymi, mieszkaniami socjalnymi i mieszkaniami komunalnymi przejdą w gestię powstającego referatu. To samo dotyczy spraw związanych ze zdrowiem i opieką społeczną, obsługiwanymi dotychczas przez wydział oświaty i spraw społecznych. Nowy regulamin wprowadza zmiany w nazewnictwie wydziałów: wydział gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i ochrony środowiska zmieni się w wydział gospodarki komunalnej i ochrony środowiska, a wydział oświaty i spraw społecznych zmieni nazwę na wydział oświaty, kultury, sportu i turystyki. Za zmianami strukturalnymi pójdą zmiany lokalizacyjne. Od 21 czerwca nowo powstały referat spraw społecznych i mieszkaniowych będzie się mieścił na drugim piętrze budynku przy ul. Kościuszki 45. Dodatki mieszkaniowe będą natomiast załatwiane na parterze tego budynku, w pokoju 5b. Do budynku przy ul. Kościuszki 45 zostanie też przeniesiony wydział gospodarki komunalnej i ochrony środowiska. Karty wędkarskie będą wydawane na drugim piętrze tego budynku.
Plan miasta
PLAN MIASTA
Panorama miasta na żywo
WIDOK NA PLAC BEMA

NA ŻYWO

Fotogaleria
FOTOGALERIA
Jak załatwić sprawy w urzędzie

Jak załatwić
sprawy w urzędzie
Wybierz kategorię sprawy

E-urząd

E-urząd
Przejdź do BIP

Elektroniczna tablica ogłoszeń

ELEKTRONICZNA
tablica ogłoszeń

POLECAMY
  • E-budownictwo GUNB
  • WFOŚiGW
  • Związek Samorządów Polskich
  • GUM Ostrołęka
  • PISA
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • CEIDG
  • MODR
  • MOPR
  • OCK
  • Poradnia psychologiczna
  • ZUS
Do góry