Urząd Miasta nieczynny w Wigilię
Na mocy zarządzenia Nr 368/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki w dniu 24 grudnia (Wigilia) Urząd Miasta będzie nieczynny. Dzień wolny zostanie odpracowany w sobotę 14 grudnia. W tym dniu Urząd będzie czynny podobnie jak w dni powszednie tygodnia - w godz. 8:00 - 16:00.
Dzień 24 grudnia 2019 r. ustala się dla pracowników Urzędu Miasta Ostrołęki dniem wolnym od pracy za odpracowaniem w dniu 14 grudnia na podstawie art. 129 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.) oraz § 44 ust. 3 i 12 Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Ostrołęki stanowiącego załącznik do zarządzenia nr VIII/09 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 15 kwietnia 2009r. w sprawie ustalenia Regulaminu pracy (ze zm.).