Warszawska do remontu
Dobra informacja dla kierowców i mieszkańców osiedli położonych wzdłuż ulicy Warszawskiej. Jej nawierzchnia przejdzie gruntowny remont.
Stan tego tranzytowego odcinka drogi krajowej nr 61 od lat nie należał do najlepszych. Spękania i koleiny, liczne ubytki w asfalcie po każdym sezonie zimowym dawały się we znaki dojeżdżającym z kierunku Warszawy do centrum miasta. Dotychczasowe inwestycje związane z przebudową skrzyżowania Warszawska – Brzozowa tylko w niewielkim stopniu miały wpław na poprawę stanu nawierzchni głównej trasy wylotowej z Ostrołęki. W zeszłym roku miasto przy udziale środków centralnych wyremontowało odcinek krajowej 61 od Witosa do przejazdu kolejowego w Wojciechowicach. Teraz przyszedł czas na ulicę Warszawską od przejazdu w Grabowie, rondo Siemowita i stary most. Z Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej udało się pozyskać na ten cel około 1,2 mln złotych. Pozostałe pieniądze dołożone zostaną z budżetu miasta. Prace przy remoncie nawierzchni powinny rozpocząć się w lipcu i potrwać około trzech miesięcy. Po zakończeniu tej inwestycji odcinek drogi krajowej nr 61, przebiegający w granicach Ostrołęki, powinien przez kilka lat zapewnić bezpieczną jazdę wszystkim użytkownikom.
Stan tego tranzytowego odcinka drogi krajowej nr 61 od lat nie należał do najlepszych. Spękania i koleiny, liczne ubytki w asfalcie po każdym sezonie zimowym dawały się we znaki dojeżdżającym z kierunku Warszawy do centrum miasta. Dotychczasowe inwestycje związane z przebudową skrzyżowania Warszawska – Brzozowa tylko w niewielkim stopniu miały wpław na poprawę stanu nawierzchni głównej trasy wylotowej z Ostrołęki. W zeszłym roku miasto przy udziale środków centralnych wyremontowało odcinek krajowej 61 od Witosa do przejazdu kolejowego w Wojciechowicach. Teraz przyszedł czas na ulicę Warszawską od przejazdu w Grabowie, rondo Siemowita i stary most. Z Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej udało się pozyskać na ten cel około 1,2 mln złotych. Pozostałe pieniądze dołożone zostaną z budżetu miasta. Prace przy remoncie nawierzchni powinny rozpocząć się w lipcu i potrwać około trzech miesięcy. Po zakończeniu tej inwestycji odcinek drogi krajowej nr 61, przebiegający w granicach Ostrołęki, powinien przez kilka lat zapewnić bezpieczną jazdę wszystkim użytkownikom.