Usunięcie materiałów wyborczych
16 listopada 2014 r. odbyły się wybory samorządowe. Kandydaci mięli możliwość umieszczenie materiałów wyborczych na ścianach budynków, przystankach komunikacji publicznej, tablicach i słupach ogłoszeniowych, ogrodzeniach, latarniach, urządzeniach energetycznych, telekomunikacyjnych i innych po uzyskaniu zgody właściciela lub zarządcy nieruchomości, obiektu albo urządzenia.
Zgodnie z art. 110 § 6 Kodeksu wyborczego - plakaty i hasła wyborcze oraz urządzenia ogłoszeniowe umieszczone w celu prowadzenia agitacji wyborczej należy usunąć w terminie 30 dni po dniu wyborów.
Obowiązek usunięcia ww. materiałów wyborczych ciąży na pełnomocnikach wyborczych poszczególnych Komitetów Wyborczych. Jeżeli po upływie tego terminu materiały promujące kandydatów nie będą posprzątane przez odpowiedzialnych za to pełnomocników wyborczych, prezydent Miasta zgodnie z art. 110 § 7 Kodeksu wyborczego postanowi o ich usunięciu i obciąży kosztami pełnomocników wyborczych.
Zgodnie z art. 110 § 6 Kodeksu wyborczego - plakaty i hasła wyborcze oraz urządzenia ogłoszeniowe umieszczone w celu prowadzenia agitacji wyborczej należy usunąć w terminie 30 dni po dniu wyborów.
Obowiązek usunięcia ww. materiałów wyborczych ciąży na pełnomocnikach wyborczych poszczególnych Komitetów Wyborczych. Jeżeli po upływie tego terminu materiały promujące kandydatów nie będą posprzątane przez odpowiedzialnych za to pełnomocników wyborczych, prezydent Miasta zgodnie z art. 110 § 7 Kodeksu wyborczego postanowi o ich usunięciu i obciąży kosztami pełnomocników wyborczych.