Aktualności

Urząd Miasta nieczynny w Wigilię

Urząd Miasta nieczynny w Wigilię
Na mocy zarządzenia Nr XLIII/18 Prezydenta Miasta Ostrołęki w poniedziałek 24 grudnia (wigilia) Urząd Miasta będzie nieczynny. Dzień wolny zostanie odpracowany w sobotę 15 grudnia. W tym dniu Urząd będzie czynny podobnie jak w dni powszednie tygodnia - w godz. 8:00 - 16:00.

Dzień 24 grudnia 2018r. ustala się dla pracowników Urzędu Miasta Ostrołęki dniem wolnym od pracy za odpracowaniem w dniu 15 grudnia na podstawie art. 129 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm.) oraz § 44 ust. 3 i 12 Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Ostrołęki stanowiącego załącznik do zarządzenia nr VIII/09 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 15 kwietnia 2009r. w sprawie ustalenia Regulaminu pracy (z późn. zm.).
Plan miasta
PLAN MIASTA
Panorama miasta na żywo
WIDOK NA PLAC BEMA

NA ŻYWO

Fotogaleria
FOTOGALERIA
Jak załatwić sprawy w urzędzie

Jak załatwić
sprawy w urzędzie
Wybierz kategorię sprawy

E-urząd

E-urząd
Przejdź do BIP

Elektroniczna tablica ogłoszeń

ELEKTRONICZNA
tablica ogłoszeń

POLECAMY
  • E-budownictwo GUNB
  • WFOŚiGW
  • Związek Samorządów Polskich
  • GUM Ostrołęka
  • PISA
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • CEIDG
  • MODR
  • MOPR
  • OCK
  • Poradnia psychologiczna
  • ZUS
Do góry