Urząd Miasta nieczynny w Wigilię
Na mocy zarządzenia Nr XLIII/18 Prezydenta Miasta Ostrołęki w poniedziałek 24 grudnia (wigilia) Urząd Miasta będzie nieczynny. Dzień wolny zostanie odpracowany w sobotę 15 grudnia. W tym dniu Urząd będzie czynny podobnie jak w dni powszednie tygodnia - w godz. 8:00 - 16:00.
Dzień 24 grudnia 2018r. ustala się dla pracowników Urzędu Miasta Ostrołęki dniem wolnym od pracy za odpracowaniem w dniu 15 grudnia na podstawie art. 129 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm.) oraz § 44 ust. 3 i 12 Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Ostrołęki stanowiącego załącznik do zarządzenia nr VIII/09 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 15 kwietnia 2009r. w sprawie ustalenia Regulaminu pracy (z późn. zm.).
Dzień 24 grudnia 2018r. ustala się dla pracowników Urzędu Miasta Ostrołęki dniem wolnym od pracy za odpracowaniem w dniu 15 grudnia na podstawie art. 129 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm.) oraz § 44 ust. 3 i 12 Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Ostrołęki stanowiącego załącznik do zarządzenia nr VIII/09 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 15 kwietnia 2009r. w sprawie ustalenia Regulaminu pracy (z późn. zm.).