Strabag zbuduje nowy most
Do urzędu miasta wpłynęły oferty związane z ogłoszeniem przetargu na rozbudowę istniejącej przeprawy mostowej na rzece Narew w Ostrołęce w ciągu drogi krajowej nr 61. Miasto wybrało propozycję złożoną przez firmę STRABAG.
O budowę nowej przeprawy na Narwi ubiegały się: STRABAG Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie, Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe MOSTY sp. z o.o. BUDOWNICTWO i DOMOST Sp. z o.o.z Małkini Górnej. Rozpiętość ofert wahała się od 20 do 29 milionów złotych. Miasto Ostrołęka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 24.357.715,00 zł brutto. Wybór oferty STRABAGU był podyktowany zarówno korzystną propozycją cenową - 20. 217. 510 złotych brutto - jak i pozostałymi warunkami, między innymi doświadczeniem firmy przy podobnych inwestycjach oraz okresem gwarancji obejmującym przeprawę mostową.
Przypomnijmy, że budowę nadzorować francuska firma Safege z Nanterre. Jej oferta okazała się najbardziej konkurencyjna spośród zgłoszonych do przetargu na inżyniera kontraktu tej inwestycji. Wartość świadczonej przez siebie usługi francuska firma wyceniła na 646 tysięcy 734 złote.
O budowę nowej przeprawy na Narwi ubiegały się: STRABAG Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie, Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe MOSTY sp. z o.o. BUDOWNICTWO i DOMOST Sp. z o.o.z Małkini Górnej. Rozpiętość ofert wahała się od 20 do 29 milionów złotych. Miasto Ostrołęka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 24.357.715,00 zł brutto. Wybór oferty STRABAGU był podyktowany zarówno korzystną propozycją cenową - 20. 217. 510 złotych brutto - jak i pozostałymi warunkami, między innymi doświadczeniem firmy przy podobnych inwestycjach oraz okresem gwarancji obejmującym przeprawę mostową.
Przypomnijmy, że budowę nadzorować francuska firma Safege z Nanterre. Jej oferta okazała się najbardziej konkurencyjna spośród zgłoszonych do przetargu na inżyniera kontraktu tej inwestycji. Wartość świadczonej przez siebie usługi francuska firma wyceniła na 646 tysięcy 734 złote.