Stacja Segregacji coraz bliżej
Wykonawcą Stacji Segregacji Odpadów Komunalnych będzie najprawdopodobniej firma Egbud z Bogatyni. Jej oferta została uznana za najbardziej korzystną w postępowaniu przetargowym na realizację tej inwestycji.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Górniczego i Energetycznego Egbud zaproponowało najkorzystniejszą ofertę na budowę miejskiej stacji segregacji. Egbud wycenił koszt SSOK na 40.344.000 złotych. Do przetargu przystąpiło łącznie 8 firm. Stacja segregacji odpadów powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie miejskiego wysypiska przy ulicy Turskiego. Budowa rozpocznie się po zakończeniu procedury przetargowej i podpisaniu umowy z wykonawcą. Zakończenie inwestycji planowane jest na wiosnę 2015 roku. Przypomnijmy, że ponad 70% środków przeznaczonych na budowę pochodzić będzie z unijnej dotacji wynoszącej blisko 25,5 mln złotych, pozyskanych przez samorząd Ostrołęki.
- Budowa stacji segregacji odpadów komunalnych jest możliwa dzięki wieloletnim staraniom samorządu miasta oraz dotacji unijnej, którą udało nam się pozyskać. Jest to łącznie około 25,5 mln zł. W kosztach budowy partycypowało będzie także kilka gmin powiatu ostrołęckiego, które zadeklarowały chęć korzystania w przyszłości z naszej instalacji. Jest to jedna z najważniejszych inwestycji realizowanych obecną kadencję samorządu miasta – powiedział wiceprezydent Ostrołęki, Paweł Stańczyk.
Inwestorem zastępczym jest miejska spółka – Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Górniczego i Energetycznego Egbud zaproponowało najkorzystniejszą ofertę na budowę miejskiej stacji segregacji. Egbud wycenił koszt SSOK na 40.344.000 złotych. Do przetargu przystąpiło łącznie 8 firm. Stacja segregacji odpadów powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie miejskiego wysypiska przy ulicy Turskiego. Budowa rozpocznie się po zakończeniu procedury przetargowej i podpisaniu umowy z wykonawcą. Zakończenie inwestycji planowane jest na wiosnę 2015 roku. Przypomnijmy, że ponad 70% środków przeznaczonych na budowę pochodzić będzie z unijnej dotacji wynoszącej blisko 25,5 mln złotych, pozyskanych przez samorząd Ostrołęki.
- Budowa stacji segregacji odpadów komunalnych jest możliwa dzięki wieloletnim staraniom samorządu miasta oraz dotacji unijnej, którą udało nam się pozyskać. Jest to łącznie około 25,5 mln zł. W kosztach budowy partycypowało będzie także kilka gmin powiatu ostrołęckiego, które zadeklarowały chęć korzystania w przyszłości z naszej instalacji. Jest to jedna z najważniejszych inwestycji realizowanych obecną kadencję samorządu miasta – powiedział wiceprezydent Ostrołęki, Paweł Stańczyk.
Inwestorem zastępczym jest miejska spółka – Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego.