Sprawozdanie Prezydenta Miasta Ostrołęki
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Ostrołęki z przeprowadzonych konsultacji społecznych, w sprawie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Miasta Ostrołęki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok”.
Projekt w okresie od 8 do 15 października 2015 roku poddany został procesowi konsultacji społecznych, których celem było poznanie opinii organizacji pozarządowych na temat przygotowanego „Programu współpracy Miasta Ostrołęki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok”.
Konsultacje przeprowadzono zgodnie z uchwałą Nr 594/LXXII/2010 Rady Miasta Ostrołęki z dnia 30 września 2010 r. w sprawie określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Województwa Mazowieckiego Nr 214. poz. 7216).
Projekt programu współpracy 8 października 2015 r. został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ostrołęki. Do 15 października 2015 r. przedstawiciele organizacji pozarządowych mogli zgłaszać uwagi i opinie dotyczące projektu programu współpracy drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. Gen. J. Bema 1 07-410 Ostrołęka lub elektroniczną email: krzysztof.wojdyna@um.ostroleka.pl.
Podczas procesu konsultacyjnego nie zgłoszono uwag i opinii do projektu.
Prezydent Miasta
(-) Janusz Kotowski