Ruszyła kampania „Stawiam na mleko”
Kampania "Stawiam na mleko" zawita do Ostrołęki w piątek, 14 marca na plac Bema w godz. 14.30 - 19.00.
Głównym zadaniem projektu "Stawiam na mleko i jego produkty" będzie dotarcie do 450 szkół w 108 miastach Polski . Organizowane będą weekendowe imprezy edukacyjne i spotkania z lekarzami i dietetykami, konkurs oraz promocja w sklepach .
Impreza została obiatę honorowym patronatem prezydenta Janusza Kotowskiego.
Jest to jedna z największych kampanii promocyjnych w Europie, która potrwa trzy lata. Ma charakter informacyjno-promocyjny i jest skierowana do dzieci w wieku 7-13 lat, ich rodziców i opiekunów. Realizowana jest na zlecenie Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich przy współpracy z Agencją Rynku Rolnego.
Projekt finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa, przy wsparciu Unii Europejskiej i Rzeczpospolitej Polskiej. Kosztuje ponad 10 mln euro.