„Radość z Pływania” w Aquaparku
Ostrołęcki Park Wodny podpisał list Intencyjny o przystąpieniu do ogólnopolskiej kampanii promocyjno – edukacyjnej „Radość z pływania”. Kampania „Radość z Pływania” kierowana jest do trenerów programu powszechnej nauki pływania Umiem Pływać i wspierana przez Kinder Sport. Została objęta patronatem Ministra Sportu i Turystyki.
Jest to pierwsza edycja kampanii, trwająca do 31 grudnia 2015 roku i jest podzielona na dwa cykle: pierwszy cykl trwa od 19.01 do 31.08.2015 roku, drugi cykl trwa od 01.09 do 31.12.2015 roku. W ramach pierwszego cyklu są dwie tury trwające od 19.02.2015 do 30.04.2015 roku oraz 20.04.2015 do 30.06.2015
Misją kampanii jest:
• wspieranie aktywności sportowej wśród dzieci,
• angażowanie i motywowanie do nauki pływania i do zabaw towarzyszących wspólnym spotkaniom na pływalniach,
• zachęcanie do nabywania nowych umiejętności pływackich.
Kampania „Radość z Pływania” kierowana jest do trenerów programu powszechnej nauki pływania Umiem Pływać, wspierana przez Kinder+Sport. Została objęta patronatem Ministra Sportu i Turystyki.
Marka Kinder+Sport od lat aktywnie wspiera i propaguje ruch i kulturę fizyczną wśród dzieci. „Radość z Pływania” to kolejna kampania tej marki, która ma na celu rozbudzenie w dzieciach motywacji do nabywania umiejętności pływackich, czerpania radości z nauki w wodzie oraz pomoc młodym sportowcom w osiąganiu ich marzeń. Uczestnictwo w kampanii jest całkowicie bezpłatne. Wystarczy, aby trener (prowadzący zajęcia na pływalni biorącej udział w programie Umiem Pływać) zarejestrował się na stronie, zaakceptował regulamin i warunki udziału w konkursie oraz odesłał pod wskazany adres podpisany formularz.
Dzięki przygotowanym zestawom zabaw, dzieci poznają, że czas na basenie to nauka poprzez zabawę. Podczas zajęć z trenerami, młodzi sportowcy nie tylko poszerzą swoją wiedzę z zakresu nauki pływania lecz zrozumieją, że czas nauki pływania jest przyjemny i przynosi im wiele radości, zadowolenia, satysfakcji i odprężenia.
Dodatkowo przygotowane są konkursy z atrakcyjnymi nagrodami zarówno dla trenerów, jak i dzieci. Zachęcamy trenerów i instruktorów do wzięcia udziału w kampanii, dzięki której istnieje szansa na wyłonienie młodych talentów, które w przyszłości będą mogły godnie reprezentować Polskę na wielu konkursach i zawodach pływackich!
materiały ze strony kindersport.pl
Misją kampanii jest:
• wspieranie aktywności sportowej wśród dzieci,
• angażowanie i motywowanie do nauki pływania i do zabaw towarzyszących wspólnym spotkaniom na pływalniach,
• zachęcanie do nabywania nowych umiejętności pływackich.
Kampania „Radość z Pływania” kierowana jest do trenerów programu powszechnej nauki pływania Umiem Pływać, wspierana przez Kinder+Sport. Została objęta patronatem Ministra Sportu i Turystyki.
Marka Kinder+Sport od lat aktywnie wspiera i propaguje ruch i kulturę fizyczną wśród dzieci. „Radość z Pływania” to kolejna kampania tej marki, która ma na celu rozbudzenie w dzieciach motywacji do nabywania umiejętności pływackich, czerpania radości z nauki w wodzie oraz pomoc młodym sportowcom w osiąganiu ich marzeń. Uczestnictwo w kampanii jest całkowicie bezpłatne. Wystarczy, aby trener (prowadzący zajęcia na pływalni biorącej udział w programie Umiem Pływać) zarejestrował się na stronie, zaakceptował regulamin i warunki udziału w konkursie oraz odesłał pod wskazany adres podpisany formularz.
Dzięki przygotowanym zestawom zabaw, dzieci poznają, że czas na basenie to nauka poprzez zabawę. Podczas zajęć z trenerami, młodzi sportowcy nie tylko poszerzą swoją wiedzę z zakresu nauki pływania lecz zrozumieją, że czas nauki pływania jest przyjemny i przynosi im wiele radości, zadowolenia, satysfakcji i odprężenia.
Dodatkowo przygotowane są konkursy z atrakcyjnymi nagrodami zarówno dla trenerów, jak i dzieci. Zachęcamy trenerów i instruktorów do wzięcia udziału w kampanii, dzięki której istnieje szansa na wyłonienie młodych talentów, które w przyszłości będą mogły godnie reprezentować Polskę na wielu konkursach i zawodach pływackich!
materiały ze strony kindersport.pl