Rozpoczęły się przygotowania do rozbiórki przeprawy tymczasowej
Rozpoczęły się przygotowania do rozbiórki przeprawy tymczasowej na Narwi. Zajmuje się tym firma Strabag, która jednocześnie remontuje most w ciągu drogi krajowej nr 61.
16 października wykonawca - firma Strabag - rozpocznie demontaż dróg dojazdowych. Rozbiórkę stalowej konstrukcji wykona 2. Pułk Inżynieryjny z Inowrocławia. Wojskowi przybędą do Ostrołęki 23 października i zakładają, że prace powinny potrwać około 6 tygodni.
Ogrodzenie placu rozbiórki wykonał Miejski Zarząd Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej w Ostrołęce.
Przypomnijmy, że pierwsze prace związane z budową przeprawy tymczasowej rozpoczęły się w sierpniu 2017 roku. W październiku 2017 roku montażem stalowej konstrukcji mostu tymczasowego zajęli się żołnierze z jednostki inżynieryjnej. Pierwsze samochody przejechały mostem zastępczym 2 stycznia 2018 roku. Z przeprawy korzystaliśmy prawie dwa lata. Oficjalnie została zamknięta 8 października 2019 roku, kiedy to oddano do użytku remontowany most na drodze krajowej nr 61.
W najbliższych miesiącach będą kontynuowane dalsze prace na moście, polegające m.in. na przygotowaniu chodnika i ścieżki rowerowej. Obecnie most jest dostępny tylko dla samochodów, natomiast rowerzyści i piesi powinni nadal korzystać z mostu im. A. Madalińskiego. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają zakończyć się do połowy maja 2020 r.
16 października wykonawca - firma Strabag - rozpocznie demontaż dróg dojazdowych. Rozbiórkę stalowej konstrukcji wykona 2. Pułk Inżynieryjny z Inowrocławia. Wojskowi przybędą do Ostrołęki 23 października i zakładają, że prace powinny potrwać około 6 tygodni.
Ogrodzenie placu rozbiórki wykonał Miejski Zarząd Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej w Ostrołęce.
Przypomnijmy, że pierwsze prace związane z budową przeprawy tymczasowej rozpoczęły się w sierpniu 2017 roku. W październiku 2017 roku montażem stalowej konstrukcji mostu tymczasowego zajęli się żołnierze z jednostki inżynieryjnej. Pierwsze samochody przejechały mostem zastępczym 2 stycznia 2018 roku. Z przeprawy korzystaliśmy prawie dwa lata. Oficjalnie została zamknięta 8 października 2019 roku, kiedy to oddano do użytku remontowany most na drodze krajowej nr 61.
W najbliższych miesiącach będą kontynuowane dalsze prace na moście, polegające m.in. na przygotowaniu chodnika i ścieżki rowerowej. Obecnie most jest dostępny tylko dla samochodów, natomiast rowerzyści i piesi powinni nadal korzystać z mostu im. A. Madalińskiego. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają zakończyć się do połowy maja 2020 r.