Profesjonalna obsługa klienta detalicznego - socjotechniki sprzedaży
Uwaga handlowcy z Ostrołęki ! Są jeszcze miejsca w bezpłatnym szkoleniu dla Małych i Średnich Przedsiębiorców z branży handlu z woj. Mazowieckiego, które odbędzie się w siedzibie WSAP 28 maja br. Na szkolenie zapraszają PIH i Prezydent Ostrołęki .
Temat szkolenia:
(Opis upodobań, zachowań i motywacji konsumenta, Przedstawienie typów decyzji konsumenckich, Omówienie uwarunkowań wpływających na zachowania konsumentów, Komunikacja z klientem, Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej, Techniki profesjonalnego słuchania i mówienia, Wywieranie wpływu na proces decyzyjny konsumentów, Cechy, które powinien posiadać idealny sprzedawca, Omówienie pożądanych zachowań sprzedawcy, Techniki budowania profesjonalnego wizerunku sprzedawcy, Omówienie typów charakterologicznych konsumentów, Metody obsługi trudnych klientów, Opis działań socjotechnicznych wpływających na wzrost sprzedaży, tak ilości koszyków, ale przede wszystkim wzrost wartości koszyka, Profesjonalna obsługa klienta – ćwiczenie z kamerą, Aksjomaty istnienia sklepu)
Termin szkolenia : 28.05.2015 - Miejsce : WSAP ul. Korczaka 73
godz. 9.30 – 10.00 rejestracja uczestników
godz. 10.00 – 13.00 szkolenie
godz. 13.00 – 14.00 obiad
godz. 14.00 – 18.00 szkolenie
Uprzejmie prosimy o potwierdzenie udziału drogą mailową upowszechnianie@50plus.pih.org.pl (Joanna Chilicka t.728 253 660)
Zgłoszenie powinno zawierać:
- datę i miejsce szkolenia
-imię i nazwisko
- firmę
- numer telefonu
Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Udział w szkoleniach jest całkowicie bezpłatny – uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów, poza dojazdem na miejsce szkolenia.