Aktualności

Prezydent ogłasza konsultacje

Prezydent ogłasza konsultacje
Zarządzenie nr 5/2019 prezydenta miasta Ostrołęki z dnia 9 stycznia w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami miasta Ostrołęki w przedmiocie projektów statutów osiedli.

Na podstawie art. 5a ust.1 i art. 35 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 3 i § 6 ust. 1 załącznika
do uchwały Nr 644/LXV/2014 Rady Miasta Ostrołęki z dnia 25 września 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na terenie Miasta Ostrołęki (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2014 r. poz. 9775)  postanawia się, co następuje:

§ 1.

1.    Zarządza się przeprowadzenie konsultacji o zasięgu ogólnomiejskim z mieszkańcami miasta Ostrołęki.
2.    Celem konsultacji będzie wyrażenie opinii i wniosków, złożenie uwag i propozycji dotyczących projektów statutów jednostek pomocniczych – osiedli: Bursztynowe, Centrum, Dzieci Polskich, Leśne, Leśniewo, Łazek, Łęczysk, Parkowe, Pomian, Sienkiewicza, Stacja, Stare Miasto, Starosty Kosa, Śródmieście, Traugutta, Witosa, Wojciechowice.
3.    Projekty statutów, o których mowa w ust. 2 stanowią załączniki nr 1 - 17 do zarządzenia.

§ 2.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 10 stycznia 2019r. do dnia 31 stycznia 2019r.

§ 3.

1.    Konsultacje przeprowadzone zostaną w formie formularza konsultacji, którego wzór określono w załączniku nr 2 do zarządzenia.
2.    Formularz, o którym mowa w ust. 1 zostanie udostępniony mieszkańcom w formie:
1)    papierowej poprzez wyłożenie w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Ostrołęki mieszczących się przy: Pl. gen. J. Bema 1 i ul. Kościuszki 45 w Ostrołęce,
2)    elektronicznej poprzez jego zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.um.ostroleka.pl/ oraz na stronie internetowej miasta http://www.ostroleka.pl/.
3.    Wypełniony formularz należy składać w terminie do 31 stycznia 2019 roku poprzez:
1)    wrzucenie do urn znajdujących się przy punktach podawczych Urzędu Miasta Ostrołęki przy Pl. Gen. J. Bema 1 i przy ul. Kościuszki 45 w godzinach od 8.00 do 16.00,
2)    przesłanie listowne na adres: Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. Gen Bema 1, 07-410 Ostrołęka lub mailem na adres: konsultacjespoleczne@um.ostroleka.pl

§ 4.
Wyniki konsultacji wraz ze stanowiskiem Prezydenta Miasta zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Ostrołęki, nie później niż  w terminie 7 dni od dnia ich zakończenia.

§ 5.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Ostrołęki.

§ 6.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




                                                                                                                          Prezydent Miasta Ostrołęki

                                                                                                                                   Łukasz Kulik
 Tu można pobrać Formularz Konsultacji

Zarządzenie i Statuty Osiedli

Plan miasta
PLAN MIASTA
Panorama miasta na żywo
WIDOK NA PLAC BEMA

NA ŻYWO

Fotogaleria
FOTOGALERIA
Jak załatwić sprawy w urzędzie

Jak załatwić
sprawy w urzędzie
Wybierz kategorię sprawy

E-urząd

E-urząd
Przejdź do BIP

Elektroniczna tablica ogłoszeń

ELEKTRONICZNA
tablica ogłoszeń

POLECAMY
  • E-budownictwo GUNB
  • WFOŚiGW
  • Związek Samorządów Polskich
  • GUM Ostrołęka
  • PISA
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • CEIDG
  • MODR
  • MOPR
  • OCK
  • Poradnia psychologiczna
  • ZUS
Do góry