Nabór do służby w Policji
Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji ogłasza rozpoczęcie
procedury rekrutacji kandydatów do służby w Policji na terenie
województwa mazowieckiego.
Planowane przyjęcia do służby w terminie: 29 wrzesień 2008 r., 1 grudzień 2008 r.
w następujących jednostkach:
• Samodzielny Pododdział Prewencji Policji w Radomiu
• Samodzielny Pododdział Prewencji Policji w Płocku
Komendach Miejskich Policji w: Ostrołęce, Płocku, Radomiu, Siedlcach
Komendach Powiatowych Policji w: Białobrzegach, Ciechanowie,
Garwolinie, Gostyninie, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie
Mazowieckim, Mławie, Ostrowi Mazowieckiej, Płońsku, Przasnyszu,
Przysusze, Pułtusku, Sierpcu, Sochaczewie, Sokołowie Podlaskim,
Szydłowcu, Węgrowie, Wyszkowie, Zwoleniu, Żurominie, Żyrardowie
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
• obywatel polski o nieposzlakowanej opinii
• niekarany i korzystający z pełni praw publicznych
• posiadający co najmniej średnie wykształcenie
• posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach
uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów
jest się podporządkować
Ponadto mężczyźni powinni posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Osoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć
OSOBIŚCIE w Komendzie Miejskiej / Powiatowej Policji właściwej za
względu na miejsce zamieszkania lub w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy
Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu ul. 11 - ego Listopada 37/59 w pok.
108 we wtorek, środę, czwartek, w godz. 9 00 - 13 00 tel. 048 345 20
04, 048 345 20 63.
W Komendzie Miejskiej Policji w Ostrołęce
kandydaci do służby wymagane dokumenty mogą składać osobiście w każdą
środę w godz. 13.00-15.00
NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
• pisemne podanie o przyjęcie do służby w Policji (ze wskazaniem jednostki Policji)
• wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i C)
• własnoręcznie napisany życiorys
• dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (
kserokopie - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie
pracownika doboru)
• pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz wyników
uzyskanych w toku postępowania kwalifikacyjnego oraz przechowywanie
przez okres 5 lat zgodnie z art. 7 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z
późn. zm./
Kandydat zobowiązany jest okazać dowód osobisty, książeczkę wojskową na każdorazowe żądanie pracownika doboru.
Wypełnioną ankietę bezpieczeństwa i świadectwa pracy z poprzednich
miejsc pracy lub służby kandydat składa w Komendzie Wojewódzkiej
Policji z/s w Radomiu w terminie wyznaczonym w toku postępowania
kwalifikacyjnego.
Formularz kwestionariusza osobowego i ankiety bezpieczeństwa osobowego
można pobrać w każdej komendzie wojewódzkiej (Stołecznej) Policji,
komendzie powiatowej/miejskiej Policji.
Preferowani będą w szczególności kandydaci do służby w Policji posiadający:
• wykształcenie wyższe (magister lub równorzędne) - kierunki: prawo, administracja, ekonomia, informatyka
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ MOŻNA ZNALEŹĆ:
• na stronie internetowej Komendy Głównej Policji (www.policja.pl)
• na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu (www.kwp.radom.pl)
Podstawę prawną procedury kwalifikacyjnej stanowi rozporządzenie
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 sierpnia 2007
roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji
(Dz. U. nr. 170 poz. 1202).
Złożone dokumenty nie będą odsyłane.