Aktualności

Komunikat dla przedsiębiorców

Komunikat dla przedsiębiorców

Kierując się troską o przedsiębiorców i pracowników informujemy, że w okresie pandemii COVID-19  zalecamy składanie wniosków o wpis do CEIDG drogą elektroniczną (on-line) lub przesyłanie wniosków pocztą wraz z notarialnym poświadczeniem własnoręczności podpisu.

Przypominamy, że wniosek w zakresie daty rozpoczęcia, zawieszenia, wznowienia, zakończenia może być złożony w DOWOLNYM TERMINIE. Taki wniosek można złożyć także po ustaniu pandemii lub innych przeszkód, np. choroba. 

Złożenie wniosku drogą elektroniczną wymaga od przedsiębiorcy posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Profil zaufany można założyć m.in. poprzez bankowość elektroniczną. Posiadając profil zaufany, należy zalogować się na stronie www.ceidg.gov.pl, wypełnić właściwy wniosek, podpisać go profilem zaufanym i wysłać on-line bez wychodzenia z domu.

W wyjątkowych sytuacjach, przedsiębiorca poprzez ww. stronę internetową w zakładce: formularze i instrukcje, po wybraniu opcji: wypełnij wniosek online - może wypełnić wersję roboczą wniosku i po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Urzędu Miasta Ostrołęki - telefon do kontaktu: 29 765-42-27, zgłasza się osobiście z numerem wniosku roboczego i dowodem tożsamości w celu jego podpisania.

Jednocześnie informujemy, że wszelkie, szczegółowe i niezbędne informacje dla przedsiębiorców dotyczące również tarczy antykryzysowej można znaleźć na stronie www.gov.pl.
Plan miasta
PLAN MIASTA
Panorama miasta na żywo
WIDOK NA PLAC BEMA

NA ŻYWO

Fotogaleria
FOTOGALERIA
Jak załatwić sprawy w urzędzie

Jak załatwić
sprawy w urzędzie
Wybierz kategorię sprawy

E-urząd

E-urząd
Przejdź do BIP

Elektroniczna tablica ogłoszeń

ELEKTRONICZNA
tablica ogłoszeń

POLECAMY
  • E-budownictwo GUNB
  • WFOŚiGW
  • Związek Samorządów Polskich
  • GUM Ostrołęka
  • PISA
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • CEIDG
  • MODR
  • MOPR
  • OCK
  • Poradnia psychologiczna
  • ZUS
Do góry