Komunikat dla przedsiębiorców
Kierując się troską o przedsiębiorców i pracowników informujemy, że w okresie pandemii COVID-19 zalecamy składanie wniosków o wpis do CEIDG drogą elektroniczną (on-line) lub przesyłanie wniosków pocztą wraz z notarialnym poświadczeniem własnoręczności podpisu.
Przypominamy, że wniosek w zakresie daty rozpoczęcia, zawieszenia, wznowienia, zakończenia może być złożony w DOWOLNYM TERMINIE. Taki wniosek można złożyć także po ustaniu pandemii lub innych przeszkód, np. choroba.
W wyjątkowych sytuacjach, przedsiębiorca poprzez ww. stronę internetową w zakładce: formularze i instrukcje, po wybraniu opcji: wypełnij wniosek online - może wypełnić wersję roboczą wniosku i po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Urzędu Miasta Ostrołęki - telefon do kontaktu: 29 765-42-27, zgłasza się osobiście z numerem wniosku roboczego i dowodem tożsamości w celu jego podpisania.