Komunikat dla odbiorców usług posiadających wodomierze ogrodowe
OPWiK Sp. z o.o. przypomina, że wskazania wodomierzy ogrodowych po utracie cech legalizacji (t.j. starsze niż 5 lat) nie mogą stanowić podstawy do pomniejszania wysokości opłat za ścieki odprowadzone z terenu posesji.
Wymianę podlicznika ogrodowego możecie Państwo wykonać we własnym zakresie lub zlecić Naszej Spółce.
Zgłoszenie wymiany wodomierza ogrodowego można dokonać:
- osobiście w siedzibie Spółki ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka,
- pod nr tel. 29 7694757, 29 7694755 lub 29 7694776,
- wysyłając e-mail: ebok@opwik.pl,
Więcej informacji w komunikacie na stronie:
https://www.opwik.pl/aktualnosci/komunikat-dla-odbiorcow-uslug-posiadajacych-wodomierze-ogrodowe
Uwaga : W przypadku złożonego już wniosku o wymianę/odbiór wodomierza prosimy o zignorowanie wiadomości.
Wymianę podlicznika ogrodowego możecie Państwo wykonać we własnym zakresie lub zlecić Naszej Spółce.
Zgłoszenie wymiany wodomierza ogrodowego można dokonać:
- osobiście w siedzibie Spółki ul. Kurpiowska 21, 07-410 Ostrołęka,
- pod nr tel. 29 7694757, 29 7694755 lub 29 7694776,
- wysyłając e-mail: ebok@opwik.pl,
Więcej informacji w komunikacie na stronie:
https://www.opwik.pl/aktualnosci/komunikat-dla-odbiorcow-uslug-posiadajacych-wodomierze-ogrodowe
Uwaga : W przypadku złożonego już wniosku o wymianę/odbiór wodomierza prosimy o zignorowanie wiadomości.