Komputery dla uczniów z rodzin byłych pracowników PPGR
Od piątku 19 sierpnia rozpoczęliśmy w mieście Ostrołęka przekazywanie sprzętu komputerowego uczniom z rodzin byłych pracowników PPGR.
Właśnie w piątek, w siedzibie III Liceum Ogólnokształcącego w Ostrołęce im. Unii Europejskiej pierwsi uprawnieni uczniowie odebrali zakupiony sprzęt komputerowy z rąk Wiceprezydent Miasta Ostrołęki Anny Gocłowskiej.
Przypominamy, że w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym „Granty PPGR” gmina m. Ostrołęka otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Polska Cyfrowa na zakup sprzętu komputerowego: laptopów wraz z oprogramowaniem. W ramach projektu zakupiliśmy 55 szt. kompletów sprzętu komputerowego dla uczniów byłych pracowników PPGR-y. Kolejnym krokiem w projekcie jest przekazanie przez miasto sprzętu komputerowego w drodze darowizny na podstawie umowy nieodpłatnego przekazania sprzętu komputerowego.
W związku z tym prosimy osoby objęte projektem, które nie odebrały sprzętu komputerowego w dniu 19.08.2022 r., o jak najszybszy odbiór. Zapraszamy wszystkie osoby do odbioru zakupionego w ramach projektu sprzętu komputerowego w Urzędzie Miasta Ostrołęki w Wydziale Oświaty w godzinach 7.30 – 15.30, plac gen. Józefa Bema 1, pokój 115 (I piętro), tel. (29) 764 68 11 wew. 364 (osoba odpowiedzialna – Jadwiga Sadoska).
Projekt sfinansowany w ramach reakcji Unii na pandemię COVID19.