Kampania promocyjna statusu OPP
Od 29 listopada do 10 grudnia trwa pierwsza ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna na temat statusu pożytku publicznego (OPP). W województwie mazowieckim kampanię prowadzi Stowarzyszenie BORIS. Dla organizacji pozarządowych z Mazowsza zainteresowanych statusem OPP informacji udzielają eksperci ze Stowarzyszenia BORIS, dyżurujący codziennie w siedzibie stowarzyszenia, na ul. Nowolipie 25 B w Warszawie. Z ekspertami można umówić się telefonicznie w godz. 10.00-16.00, tel. (22) 838 26 27 i (22) 838 39 82 lub poprzez e-mail: boris@boris.org.pl. Ostatniego dnia kampanii Stowarzyszenie BORIS zaprasza na spotkanie informacyjno-edukacyjne na temat statusu organizacji pożytku publicznego (OPP).
Program spotkania:
* Kategoria pożytku publicznego
* Korzyści i obowiązki organizacji pożytku publicznego (OPP)
* Jakie trzeba spełnić warunki aby zostać OPP
* Rejestracja OPP – Krok po kroku
* Działanie mechanizmu 1%
* Dyskusja – Status OPP w pytaniach i odpowiedziach.
Spotkanie odbędzie się w dniu 10.12.2004, w godz.17.00-19.00, w Ośrodku Nowolipie, ul. Nowolipie 25B (sala nr 225). Prowadzić je będą Anna Żelazowska, specjalistka ds. Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, oraz Katarzyna Kozłowska, specjalistka ds. Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o potwierdzenie swojej obecności telefonicznie lub e-mailem do 8.12.2004 r. Nr tel. (22) 8382672, 8383982 e-mail: boris@boris.org.pl.
Kampania Informacyjna Statusu Organizacji Pożytku Publicznego prowadzona jest w ramach programu "Towarzystwo Wzajemnej Informacji" Stowarzyszenia Klon/Jawor we współpracy z Siecią Wspierania Organizacji Pozarządowych SPLOT, finansowanego przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności. Więcej mogą się Państwo dowiedzieć ze strony: http://www.ngo.pl/labeo/app/cms/x/87147.