Informacja w sprawie nagrywania rozmów telefonicznych
W związku z pojawieniem się artykułów w lokalnych mediach na temat nagrywania rozmów telefonicznych w Urzędzie Miasta Ostrołęki informujemy:
- Wdrażamy w Urzędzie Miasta Ostrołęki działanie nowej centrali telefonicznej, która daje możliwość nagrywania rozmów – obecnie ta funkcja jest testowana, o czym komunikujemy w nagraniu wszystkich interesantów, którzy łączą się z naszą centralą.
- W celu nieustannego podwyższania standardów obsługi interesantów oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników uruchamiamy system rejestrowania zewnętrznych rozmów telefonicznych. Jest to rozwiązanie wykorzystywane przez większość instytucji publicznych, które mają kontakt z interesantami i umożliwia obiektywne rozwiązywanie ewentualnych skarg dotyczących obsługi telefonicznej. Co roku wpływają do nas pojedyncze skargi od niezadowolonych mieszkańców, stąd, wychodząc naprzeciw społecznym oczekiwaniom, przymierzamy się do udoskonalenia kontroli jakości obsługi.
Dodatkowo informujemy, że w Urzędzie Miasta Ostrołęki nie rejestrujemy rozmów wewnętrznych.