Dodatek węglowy (aktualizacja)
Informujemy, że osoby zamieszkujące na terenie Ostrołęki mogą składać wnioski o wypłatę dodatku węglowego w Urzędzie Miasta Ostrołęki oraz Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
Wersje papierowe należy składać osobiście:
- w punkcie informacyjnym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00,
- w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Ostrołęki przy placu gen. Józefa Bema 1 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-17.00.
W formie elektronicznej za pomocą e-PUAP należy składać na adresy skrytek:
/umostroleka/skrytka
/umostroleka/SkrytkaESP
UWAGA! Wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego. Warunkiem otrzymania dodatku będzie wpis lub zgłoszenie źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Nie będzie brane pod uwagę kryterium dochodowe.
Zgodnie z ustawą, termin na składanie wniosków o wypłatę tego dodatku upływa 30 listopada 2022 r. Wzór wniosku w załączniku poniżej.
Załączniki:
- Wniosek_o_dodatek_węglowy (UMO).docx [43.24 KB]