Badanie potrzeb i satysfakcji klientów obsługiwanych przez Urząd Miasta
Urząd Miasta po raz kolejny rozpoczął badanie potrzeb i satysfakcji klientów obsługiwanych przez naszą jednostkę. Przypominamy, że badanie realizowane jest w ramach projektu "Urząd Miasta Ostrołęka - doskonalenie kompetencji pracowników i funkcjonowania Urzędu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Naszym celem jest zebranie wyników w zakresie zadowolenia klientów Urzędu i ich wykorzystanie do poprawy jakości świadczonych usług.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu i wypełnieniu ankiet. Druki ankiet są dostępne w Punkcie Obsługi Interesantów przy ul. Gen. J. Bema 1, ul. Kościuszki 45 lub w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego i Straży Miejskiej Ostrołęki mieszczących się w budynku przy. ul. B. Joselewicza 2. Można je również pobrać ze strony internetowej miasta (ankieta).
Wypełnioną ankietę prosimy wrzucić do urny znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesantów przy ul. Gen. J. Bema 1, ul. Kościuszki 45, w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego czy Straży Miejskiej Ostrołęki mieszczących się w budynku przy. ul. B. Joselewicza 2.
Ankiety można także odesłać na adres Urzędu Miasta drogą pocztową.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu i wypełnieniu ankiet. Druki ankiet są dostępne w Punkcie Obsługi Interesantów przy ul. Gen. J. Bema 1, ul. Kościuszki 45 lub w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego i Straży Miejskiej Ostrołęki mieszczących się w budynku przy. ul. B. Joselewicza 2. Można je również pobrać ze strony internetowej miasta (ankieta).
Wypełnioną ankietę prosimy wrzucić do urny znajdującej się w Punkcie Obsługi Interesantów przy ul. Gen. J. Bema 1, ul. Kościuszki 45, w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego czy Straży Miejskiej Ostrołęki mieszczących się w budynku przy. ul. B. Joselewicza 2.
Ankiety można także odesłać na adres Urzędu Miasta drogą pocztową.