6. Niemiecki Dzień Gospodarki Zagranicznej 2005
Badania Instytutu Handlu Zagranicznego potwierdziły, że Niemcy zajęły trzecią pozycję po USA i Chinach w zakresie eksportu towarów.
Jak średnie firmy mogą poradzić sobie na rynku wobec przepisów administracyjnych i prawnych, ewentualnie jak można byłoby wykorzystać je konstruktywnie dla swoich potrzeb w ramach wolnego rynku? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Państwu eksperci i doświadczeni praktycy na 6. Niemieckim Dniu Gospodarki Zagranicznej 2005, który odbędzie się 13 września w Centrum Kongresowym Bremen (Niemcy).
Towarzysząca imprezie wystawa specjalistyczna tworzy optymalne forum dla przedsiębiorstw zorientowanych na handel zagraniczny, pomocne w znalezieniu odpowiednich klientów. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w imprezie lub informacjami na ten temat podajemy telefon kontaktowy: (+49) 421 35 05 405 lub -363.
Wpisowe za uczestnictwo 240 euro od osoby. Przy rezerwacji miejsca w terminie do 20 sierpnia 2005 – 50 euro zniżki. W programie oprócz wystawy towarów odbędą się spotkania panelowe na następujące tematy:
1. Otwarte rynki a zwyciężenie terroryzmu – know-how, organizacja i koszty
2. Ułatwienia w handlu na płaszczyźnie handlu zagranicznego – co przynoszą one przedsiębiorstwom
3. Wymagania dla średnich przedsiębiorstw przy finansowaniu działalności zagranicznej
4. Oszczędność kosztów w handlu zagranicznym poprzez zastosowanie nowych rozwiązań logistycznych
5. Zapewnienie jakości w handlu zagranicznym artykułami spożywczymi
6. Zdolność kredytowa partnera zagranicznego
7. Zapewnienie jakości wyrobów technicznych w handlu.