Przeprawa po przeglądzie
Dziś w godzinach przedpołudniowych przeprowadzono kontrolę mostu kratownicowego po pierwszych tygodniach eksploatacji. Sprawdzone zostały dylatacje oraz uzupełnione ubytki w nawierzchni.
Podczas dzisiejszych prac zabezpieczono specjalnymi płytami stalowymi dylatacje wjazdowe na most. Oprócz amortyzowania płyty wjazdowej mają ona także eliminować część hałasu powstającego przy najechaniu na płytę dylatacyjną. Z uwagi na warunki atmosferyczne ubytki w nawierzchni zostały uzupełnione masą zalewową asfaltową.
Zdaniem specjalistów z branży mostowej główną przyczyną spękań nawierzchni oprócz konstrukcji płytowej podłoża jest nadmierna prędkość samochodów ciężarowych. W najbliższym czasie podjęte zostaną kroki mające na celu faktyczne ograniczenie prędkości do zakładanych 30 km/h.
Podczas dzisiejszych prac zabezpieczono specjalnymi płytami stalowymi dylatacje wjazdowe na most. Oprócz amortyzowania płyty wjazdowej mają ona także eliminować część hałasu powstającego przy najechaniu na płytę dylatacyjną. Z uwagi na warunki atmosferyczne ubytki w nawierzchni zostały uzupełnione masą zalewową asfaltową.
Zdaniem specjalistów z branży mostowej główną przyczyną spękań nawierzchni oprócz konstrukcji płytowej podłoża jest nadmierna prędkość samochodów ciężarowych. W najbliższym czasie podjęte zostaną kroki mające na celu faktyczne ograniczenie prędkości do zakładanych 30 km/h.