Szybkie tempo saperów
Dzięki dobrej pogodzie, każdego dnia możemy obserwować postępy pracy nad przeprawą zastępczą przez Narew. Lewa nitka konstrukcji przekroczyła połowę rzeki, a żołnierze pracują przy kolejnych filarach mocujących kratownicę.
Most będzie się składał z dwóch pasów ruchu o długości 120 metrów każdy. Aby jedna część powstała trzeba ją złożyć z czterdziestu trzymetrowych elementów. Jak przyznaje kpt. Łukasz Kowalik, to najdłuższa konstrukcja z jaką przyszło się zmierzyć żołnierzom z 2 Inowrocławskiego Pułku Inżynieryjnego. Patrząc na tempo prac, w jakim powstaje konstrukcja mostu, trudno powstrzymać się od komentarza, że od wojska mogłoby się uczyć wiele firm z branży.
Most będzie się składał z dwóch pasów ruchu o długości 120 metrów każdy. Aby jedna część powstała trzeba ją złożyć z czterdziestu trzymetrowych elementów. Jak przyznaje kpt. Łukasz Kowalik, to najdłuższa konstrukcja z jaką przyszło się zmierzyć żołnierzom z 2 Inowrocławskiego Pułku Inżynieryjnego. Patrząc na tempo prac, w jakim powstaje konstrukcja mostu, trudno powstrzymać się od komentarza, że od wojska mogłoby się uczyć wiele firm z branży.