Posprzątaj swoje podwórko - Akcja Posesja 2018
W dniach 23.04 – 27.04.2018 roku zostanie przeprowadzona na terenie Ostrołęki kontrola mająca na celu sprawdzenie stosowania się mieszkańców do Uchwały Nr 186/XXVII/2016 Rady Miasta Ostrołęki z dnia 23 czerwca 2016 roku w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Ostrołęki.
Kontrole przeprowadzą m.in. funkcjonariusze Straży Miejskiej Ostrołęki, Komendy Miejskiej Policji, Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, Komendy Ochotniczej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej oraz inne jednostki w zakresie swoich uprawnień. Efekt, który powinien być osiągnięty, to podniesienie poziomu czystości, estetyki i stanu sanitarno – porządkowego terenów znajdujących się w granicach miasta.
Prezydent Miasta Ostrołęki apeluje do mieszkańców o życzliwe potraktowanie kontrolujących oraz czynne włączenie się do współpracy całej społeczności miasta Ostrołęki.
Kontrole przeprowadzą m.in. funkcjonariusze Straży Miejskiej Ostrołęki, Komendy Miejskiej Policji, Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, Komendy Ochotniczej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej oraz inne jednostki w zakresie swoich uprawnień. Efekt, który powinien być osiągnięty, to podniesienie poziomu czystości, estetyki i stanu sanitarno – porządkowego terenów znajdujących się w granicach miasta.
Prezydent Miasta Ostrołęki apeluje do mieszkańców o życzliwe potraktowanie kontrolujących oraz czynne włączenie się do współpracy całej społeczności miasta Ostrołęki.